Nervös -Jag ????!!!!

Ja idag har det då inte varit något vidare väder att tala om, har varit hemma med Max hela dagen. Då han har varit lite si så där i sin lilla mage.

Men annars har väl helgen bjudit på sol, och jag har pysslat med tvätten som fått hänga ute och torka i vinden. Också luktar det ju så gott...

Och tänk va... Nästa år är det Sverige som kommer att få ha folkfest då bästa Loreen gick och vann hela klabbet i Baku. Hur häftigt var inte det ??
Det jag gillar med henne är att hon är så äkta, inga korta kjolar  inget flasha bysten, uppumpade läppar etc, etc som många av dom andra kvinnliga bidragen stod för.  Blir det på Arenan i Malmö blir det nästan att man får köpa biljetter ( om där finns några kvar vill säga ).

Middagen idag bestod av spagetti & köttfärssås och sallad såklart, inget extravagant men det mättar våra magar och man slipper stå vid spisen hela kvällen. Samt att det blev lite matlådor, och det tycker jag är perfekt.

Nu på Torsdag är det dax för Vår Soaré med kören som jag sjunger i. Trevligt ska det bli, det ska bjudas på sång av oss körmedlemmar samt lite allsång hade vi tänkt, samt hemmabakat och ett litet lotteri, och har man turen på sin sida kan man kanske vinna ett choklad med sig eller två.

Imorgon ska jag hålla föredrag för 16 man hos en av våra åteförsäljare, börjar känna mig smått nervös då detta inte är något jag gjort sedan småskolan. Men jag får väl tänka att alla sitter nakna hhihihi :-)
Eller så spyr jag väl i närmsta papperskorg innan jag går in.  Jag får rapportera sen hur det gick.

Bild lånad från nätet.


Nu väntar snart Tv-soffan.

Ha en skön kväll, kram från Frida


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......