Låt mig få presentera..

Vår fina lilla huskatt Mini som blir 9 år den 1 September, jag har haft Mini sedan hon var källing. 
Hon går bara inne, luktar gärna lite i dörren om den skulle stå öppen för länge. Hon äter bara torrisar, och lite Whiskas blötfoder då och då.  En väldigt kräsen dam som ratar sill, gott pålägg m.m

Hon tycker Max är jättejobbig, som vill klappa, kela och busa. 
Mini är en helt vanlig "Bonnakatt" men själv tror jag att där är något annat litet i henne.

Vad tror ni ?
                                                                       Mini.. <3

(Undrar varför bilden blev på fel håll??)

 Fördelen med katt tycker jag ( som är uppvuxen med hund ) är att den klarar sig själv. Behöver inte gå ut 3 ggr om dagen, dreglar inte och hårar inte hälften så mycket. Vissa säger det att katt luktar. Vi ger Mini kvalitetsfoder, bra sand som tar all lukt, så det märks knappt att hon är i krokarna. Det tycker jag är kanon.

Vad har ni för husdjur ??

Nu börjar klockan bli mycket, dags att hoppa i loppelådan. Men vi hörs snart igen.

Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......