Helgen bara sprang förbiiiiiiiiiii....

Jahapp det var denna helgen.....

Dåligt med bloggandet fy skäms Frida, så blir det när det är full rulle ideligen. Helgen kan jag summera ihop lite snabbt.

Fint väder har det bjudits på även, powerwalk, styrketräning, storstädning, barnvagnsprommisar. Jag har även varit och hälsat på en vän och våra barn lekte järnet <3 <3 dom små grynen.
Hann även med bra köpemauudd -kebabsallad och 2,5 glas rödvin som delades med syster och sambo på lördagskvällen ja svåger var ju också med. Och Gladiatorerna.. Ser ni det ?? Achtan tror jag hann hette han slog sig illa usch usch inte bra. Annars tycker jag Gladiatorerna är ett bra lättsmält program och Gry Forsell är en bra Host.

Ikväll har det åkt in mer annonser på Blocket och Tradera, då det har flyttats en del fram och tillbaka här hemma idag. Pga storstädningen.....

Nä nu hörs vi imorgon igen tycker jag.

Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......