The Voice Tv 4..

Bild lånad från Tv 4 hemsida


Ja nu har fredag kväll också gått, och familjen har suttit bänkade framför The Voice i Tv 4.
Först tyckte jag åååhhhh nej, inte ett till program om talanger och idoler. 
Men jag har ändrat mig, jag tycker faktiskt detta är ett väldigt trevligt och bra program. Alla är schyssta och snälla, trevliga, inga glåpord alà Alexander Bard i Idol 2011 ( Nä hu det kan man vara för utan ) Nä ingen förnedrings tv här inte ( inte än så länge ). Och det gillar jag.

Om man har uppmärksammat i min blogg så kan man ju läsa sig till att jag sjunger i Trellekören min kära granne M har fått med mig, Vi är ett glatt gäng som sjunger så hela ABF huset gungar, en gång i veckan. Vi är blandade åldrar. Vi sjunger mycket modern musik, även Afrikanskt som låter superhäftigt. Ja jag tycker det är trevligt, kul, energgivande och ROLIGT.. Alla borde prova på att sjunga i kör. Rekommenderas varmt till alla stressade själar.

Ska bara lägga in en notering om att mitt livs första ärtsoppekok gjorde succe både hos mannen och lillemann. Syn arme`n inte var här för jag hade kunnat utfodra allihopa. Har väl en 10 portioner i en megagryta på terassen. Som jag ska ta väl till vara på.

Nä vad säger ni, dags för bingen.

Vi hörs väl imorgon !!! 

Kram Frida


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......