I Ärlighetens Namn..

Ja detta var ju dagen...... Då nyårslöftet skulle infrias. Det skulle börja tränas frenetiskt för att mota bort den där ovälkomna valken som smugit sig tillbaka runt midjan, och som gör att alla mina kläder numera spänner och klämmer.

Ja gott folk.... Vad tror ni ??? Att det blev någon träning av ??

Ack nej, ack nej... Sonen har haft studiedag och då passade vi på att besöka Max moster Liselott på hennes arbete. Och hon jobbar ju inte var som helst. Hon jobbar på båt, med shop med tonvis av godis, en mäss fylld till bredden med diverse gotter, samt att det hann bli lunch när vi var där. Ja då kan man lägga ihopa 1+1.... Godis blev inhandlat, lillemann greppa korgen och gick bärsärk. Han fyllde den till han inte kunde bära den längre. Hahahaha lilla goa unge.

Sedan åt vi lunch, men Max tyckte detta var roligare.

Ligga och titta ut på båtarna i hamnen.

Sedan bar det hem, och jag fick fixat med en del annat. Bland annat detta.

Voila!!! 1 av 2 helt färdig. Vad tycks??
Jag tyckte den blev fräsig. Och det är det som räknas.

Måste dock åka och köpa mer färg, så jag kan färdigstryka den andra stolen.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, för imorgon är det jobbedag och förhoppningsvis kan vi få lite mer vanliga rutiner härhemma.

Men imorgon ska jag lova er, då ska svetten droppa från denna kvinnan.

Sov gott Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......