Söndag kväll..

God kväll Kära Läsare.

Dagen har gått i ett rasande tempo, titta på klockan OJ halv ett, och då gott folk gick denna svensken fortfarande i morgonrocken.

Familjen lasta in sig i bilen och for in mot staden och fick handlat lite mer byggrejor till ovanvåningen. Sedan bar det hem till svärmor och svärfar med resterna av ärtsoppan. Svärmor berömde mig för min kokonst och det gjorde att jag växte en si så där 3 M :-)

Sedan blev det en rastning av svärmors Golden Hane Buster. Vi gick till en konstgjord sjö som ligger mitt i staden. Där matade vi ankor, måsar och väsande läskiga svanar. Till och med Buster blev lite rädd. Men lillemann tyckte det var kul och kastade bröd för glatta livet.

Nu är vi hemma och gjort en massa småbestyr. Och nu sitter jag här framför datorn. Har lite Tradera auktioner som löpt ut, får väl packa lite av det så det blir lätt att få iväg sedan.

Imorgon har Max studiedag från dagis så det blir en till dag i ledighetens tecken, men på Tisdag så kör vi hårt igen. För nu är det nytt år, och jag tror det blir ett förändringens år.

Vad tror ni ??


Söndags kram till er från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......