Fredag, Fredag ooouuuuuuuiiiiiiiiiii

God Morgon, sitter just nu på kontoret med solen som lyser in genom fönsterna. Så skönt. Har precis plockat bort julen här. Nu får Vår och Sommar komma när som helst.

Sen i eftermiddag när jag väl är hemma och om vädret håller i sig så blir det en promme med Max. Och plocka bort julen ikväll, sen kommer moster på besök en runda. Mysigt.. <3<3

Jag är ju en sucker för storbands jazz och en av mina favoriter är Michael Buble. Denna sexiga snygga man med en röst från en Gud som sjunger gamla klassiker är helt makalöst underbar. ( Hoppas min sambo inte blir sur nu hahah ) Har själv sett honom live i Berlin November 2007, och det var en så häftig konsert. Har aldrig sett 3500 man röra sig så snabbt när Michael gick ut och sjöng i publiken. Han ska komma till Ericsson Globe i Februari i Stockholm. Är ni sugna på att gå och se honom ?? Tveka då inte säger jag. Tyvärr blir det ingen tur för oss denna gång, men förhoppningsvis går det fler tåg.

Har dessutom hört att han inte tycker att han är det minsta sexig själv. Men kolla in killen.....


Bild lånad från nätet.

Vad säger ni ??

Glöm nu inte tävlingen hos me&alice pågår fram till den 17 Januari.

Det blev tränat hemma igår också i hela 30 min oj oj beach 2012 here i COME...

Kramar från Frida



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......