Födelsedag & Loppis !!

God kväll.

Dagen har bjudit på jobb, svärfars 66 års dag och en favorit syssla, Loppis !!

Gick in med slutsaten på loppisen att jag kanske skulle hitta något, mycke riktigt hittade jag en Nils Johan brödlåda från 60-talet för ynka 40:- även 1 dl mått i rostfritt och en rostfri bunke ( så nu kan jag göra maränger utan att behöva låna svärmors bunke ) även en sådan slev med hål i så jag kan fiska upp skal nästa gång jag ska göra ärtsoppa, (och det är mycket snart) 130:- gick hela kalset på. Detta var på pingstkyrkans loppis, alla pengar går till behövande i Afrika. Kanon med återbruk och brödlådan kommer att bli kanon i köket, sliten och härlig. Men sen har den ju cirkus 50 år på nacken.

Tjoho vad det kommer bli bra..

Denna kommer svälja både bröd och knäckebröd.

Kvällen avslutades med hämtemat (kycklingsallad för min del) hemma hos svärmor & svärfar. Svärfar firade sin 66:onde födelsedag. Han fick ett Calvin Klein set med luktegott och duschcreme, och en påse bilar från Max <3<3 Så nu kan han lukta gott till nästa Jul :-)))

Nu blir det soffan, och imorgon ska lillemann och pappa ha en grabbdag, och jag får snällt pysa och jobba. Men sen på kvällen blir det minsann spinning. Whoop Whoop vad kul det ska bli :-)))

Ses imorgon, kram från Frida


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......