Jaaaaaaaaa

Ja nu har jag tagit mig igenom ett styrkepass på 30 min cirkus, plus tatt en promme med barnvagnen i det fina vädret som bjöds efter att jag hämtat lillputt på dagis.

Som just nu ligger och sover som en stock i sin säng, efter en intensiv första dag på dagis efter 5 dagars ledigt. Pjjiiiuuuuuuu jag kommer att ha ont imorgon.

Hur har ni haft det ? Såg ni tävlingen, alltid kul om man känner sig lite med tur att gå in och tävla lite. Det tynger ju inte ner dagen precis. Och fina grejor hade dom också, synd man bor en bit ifrån bara.

Mannen är på ovanvåningen, så det känns lite ensamt mellan varven. Men det måste göras någongång. Alla säger att "Passa på nu när Max är liten" för sen blir det fotboll och brudar skjutsas hit och dit och då finns det inte lika mycket tid för att dra igång sådana här "Megaprojekt" jajaja bara att bita i äpplet...

Jag kommer att få min beskärda del av kakan sen, då jag är utbildad målare i grunden med ett så fint prydligt Gesällbrev som hänger på väggen. Men ni vet ju vad dom säger - Skomakarens barn har dom sämsta skorna. Och jag kan nog hålla med, det blir så bara. Men jag jobbar inte som målare längre. Det har hunnit rinna lite nytt färskt vatten under min bro.

Men vad jag sysslar med nu, kan vi ta en annan dag, nu känner jag träningsvärken komma krypande REDAN Svar JAAA.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......