Träningsvärk!!!

Hej svej,

Blev 27 minuters styrka igår, och efter 10x3 utfall kan jag säga att jag blev väldigt mör i mina ben, jaja jag ska vara glad att jag har ben att träna med ( kanske inte alla som har det ). Jag har till och med bokat mig på spinning på min lokala förening efter jobb på Fredag Yiiippiieeeee, jag har kommit igång och det är så skönt. Hur går det för er ?? Har ni börjat infria något löfte ??

Idag står det storhandling på schemat, sen hem och göra mat och plocka undan. Tog fram en trist falukorv imorse, ska se vad jag kan trolla ihopa med den. Sen ska mannen upp på ovanvåningen igen, tänkte jag skulle ta bilder och visa för er, hur det ser ut däruppe.

Lovar jag ska visa mer bilder för er, har inte orkat ha kameran i högsta hugg hela tiden. (Träningsvärken ni vet)

Ses snart igen kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......