Hålla Lördag..

Hej alla kära läsare..
Då var det Lördag eftermiddag nu då, fort gick det. Lillemann och sambon var ju hemma och mös igår, och jag fick snällt jobba.

Men klockan blev halv tre även igår, så jag också kunde hålla helg.  Hem och pilla lite, sen byta om och sticka på spinning. 50 minuters spinning som var så jobbig att jag trodde att min sista stund var kommen. Men jag överlevde och det var väldigt skönt efteråt. Skönt att äntligen få komma igång och vara frisk...peppar peppar. Då 2011 var ett år fullt med förkylningar. Och jag bokade mig även nästa Fredag.

Sedan lagade sambon mat och det blev tillochmed ett glas rött som belöning för slitet på cykeln. Sen blev det soffhäng och läggdags för mig vid kvart över 11, mör som attan i benen.

Idag bjöd morgonen på fint väder och jag kom ut kl: 08.18 för att gå en PW på nästan 45 min, väldigt skönt det med ska jag säga. Svårt att förstå att vädret var så fint imorse, för nu står snöblandat regn som spön i backen, och lägg på lite stormvindar på det så har ni vädret där vi bor.

Kvällen idag bjuder på mer firande av farfar, och Max får träffa alla sina kusiner. Väldigt trevligt.

Nu sover lillprinsen på soffan, och jag ska vila en 10 minuter, fick gräsligt ont i huvudet. Och ja, mannen är där uppe och jobbar. Jag har inte glömt, ska ta bilder och visa er.

Bild lånad från nätet.


Ha nu en trevlig Lördag på er, 
Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......