Ja vad ska man säga..

Att det nya året kanske inte har börjat så Gott för alla. Pratade precis med en gammal kär vän.
Och mina tankar går verkligen till dig och din sambo.

Bild lånad från nätet.


Jag tänker på er många styrkekramar <3<3<3

Måndagen har annars sniglat sig fram. Lite halvdött på kontoret. Känns som att det kommer kicka igång  mer nästa vecka. Folk går väl fortfarande omkring i matkoma efter helgerna hihihihi..
Annars var det skönt att komma upp i tid, få lite rutin på vardagen ett par dagar. Men den som var tröttast var nog lillemann, han somnade om efter morgonvällingen. Och gott folk det kan jag säga att det gör han ALDRIG annars. Och nu somnade han för natten redan klockan 20, han behöver nog lite sömn.

Jag hade ju tänkt att jag skulle komma igång, med min träning nu i dagarna. Tror ni jag lyckas ??

Jahapp nu kallar byggjobbaren där uppe ifrån, så nu får jag kila, ha det bra så hörs vi snart igen.

Kram Frida

#Byggjobbaren= Med min sambo 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndag ..

Utfodring Check !!......