Trallall lalalala idag börjar KÖREN....

Tjohooooo

Idag börjar kören, så trevligt det ska bli, och imorgon blir det spinning och i helgen blir det röjning av ovanvåningen. Mannen min är duktig och det går framåt, det är som kärlek det VÄXER FRAM <3<3<3

Sen när röjningen är klar så ska jag fota och visa er, så vi kan ha lite före och efter bilder. Nu går det bättre, folk vill prata med mig tjohooo, ni som har läst vet ju vad jag dillar om.

Idag åkte min söta syrra till sharm el shejk (stavas det så ) och jag fick inte följa med som bagage. Jaja får väl boka något sen om 100 år eller så hahaha :-)

Men ikväll ska det köras..

 Bild lånad från nätet

Vad ska ni göra ikväll ? jag ska se om jag kan klämma in lite styrka också, det hade suttit på plats.

Ses sen kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......