Jag Klara`t

Ååhhhh jag klarade det, jag klarade hålla föredrag för 11 man, jag babblade till och med i 35 minuter. Och jag tyckte det var roligt, jag var rak och ärlig och sa att - Ni får vara snälla mot mig, för sånt här har jag inte gjort sedan småskolan.  Jag tror det var uppskattat och att dom fick något ut av det hela. Tror jag växte en meter eller två..

Nu är det Söndag igen och veckan har som vanligt gått i ett rasande tempo. Möte, Föredrag , Vårsoare med kören, Trelleborg till 1000 med kören, varit bortbjudna. Väldigt trevlig vecka har det varit.

Idag har jag tvättat 4 maskiner tvätt, hunnit njuta lite av solen. Och lagat middag. Det blev lite Kajsa Varg -Man tager vad man haver. Det blev köttfärsbiffar med feta och soltorkad tomat, sallad från igår, kokt nypotatis, kall sås & makaroner till lillputt. Till och med 2 matlådor blev det. Och det vet ni att jag GILLAR.  Och framförallt blev det gott.

Ser väl gott ut ?? 

Imorgon ska jag hämta City Gross matkasse, 549 kr för 5 middgar a: 4 personer. Det tycker jag är helt okey pris. Ska bli kul att laga lite annat, då inspirationen lätt kan tryta. Vi har ju även provat Linas Matkasse 2 ggr så då har man lite att jämföra med. Tror även detta gör att man inte kör och ströhandlar så mycket. Och det är ju helt klart ekonomiskt.

Nästa vecka blir kort vecka då vi ska fira Nationaldagen med att vara lediga. Blir som Fredag och Lördag 2 ggr nästa vecka. Ska ni göra något speciellt ?? 

Nu blir det snart Soffhäng här & kanske hyra av en film. 

Ha nu en fortsatt trevlig Söndag kväll Kram från Frida 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......