Att ha Fredag Kväll..

Nu har man strax jobbat i ett par veckor och som vanligt så flyger bara tiden fram. Här har det hänt MYCKET.... Tyvärr en del ledsamt som jag känner att jag inte orka dela med mig till er om.

Men men show must go on,,, var det väl någon klok själ som sa. Nu håller vi Fredag kväll och det blev mörkt utanför fönstret för längesedan. Och det lyser stor fullmåne. Hösten är på väg, man börja känna dess närvaro. Snart är det dags att plocka fram stora soppgrytan igen och ställa in grillen i förrådet.

Men innan dess så ska vi väl kunna njuta någon vecka till med förhoppningsvis sol, hinna klippa gräset en sista gång. Och sedan ska vi börja på planeringen för resten av ovanvåningen. Ska där vara en vägg där eller där ?? Var ska uttagen vara,,, hur stor ska nu toan bli ?? Ja ni läser själva, en massa beslut som ska tas. Men det är ett kärt arbete - det växer fram... <3
Nu bjuder jag på lite bildkavalkad, så ni kan hänga med i vad vi har haft för oss lite..

Här på hamnens dag i Gislöv.

Svalkande bad för lillemann i trädgården <3<3

Mig i egen hög person, och nej inte gravid, bara god mat som står i vägen..

Njutit av solnedgångar..

Fina Sandra med sin söta lilla Freja, som dessutom ska döpas på Söndag <3

Såhär mina vänner ska en Gravidmage se ut, fina Annika i V. 36

Så summa av kardemumman, härliga middagar med underbara vänner, goa skratt och god mat. 
I helgen vankas det snickeriarbete för mannen, tvätt och städning och lite röjning rent utav. Sedan blir det dop för fina lilla Freja på Söndag.. Full rulle med andra ord. Vad har ni för er ?? Vet ni !! Nu har den lilla bloggen passerat 1000 besökare. Och jag vill passa på att tacka alla som kommer in här och läser och följer mig & min lilla familj. 

Nu ska jag inta soffan igen, men sömnen lär det bli sådär med.. Den där månen är inte att leka med idag. Sov gott alla fina <3

Kram från Frida 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......