Villken Vecka....



Ja bilen den rullade till Stockholm förra Söndagen, gick fin fint att köra. Efter att vi installerat oss på hotellet så blev det lite shopping, mat på mysig pub/restaurang på Söder. Sedan gick vi och såg Gynnings nya film Blondie. Både jag och min syster tokgillar ju Carolina Gynning, bra film med bra budskap. Klart sevärd.

På Måndagen var det dags att stå på mässa. Och mina vänner, köra i Stockholm med bilen full med grejor, folk ÖVERALLT,,,,, bussfiler och cykelfiler dåligt skyltade vägbyggen. När man kommer från landet och närmsta stora stad är Malmö. Men vi kom fram med nöd och näppe med hjärtat högt i halsgropen. 
Men vi klarade oss igenom hela Måndagen och hela Tisdagen. Gick bra, men är inte ni lite svårflörtade Stockholmare ? 

På Tisdags kvällen var det då dags för Överraskning, som min kära syster hade ordnat....!!!! Efter att vi tagit taxi ( Thank You Lord ) genom halva Stockholm kändes det som. Så när vi väl hade stannat, fick jag leta lite på byggnaden för att se vem/vad vi skulle se. 

Men det blev.
Eva Dahlgren Live på Cirkus i Stockholm.
Helt fantastiskt bra var det. Kommer börja lyssna mer på Eva.
Tack kära syster för Överraskningen <3<3

Efter att vi sen kört bil hela Onsdagen, genom sol, regn och snöstorm så kom vi hem säkert. Skönt var väl det. Resten av veckan har gått i rasande tempo. Dagismys på Torsdagskvällen med julpyntning av sonens avdelning på förskolan, tillsammans med andra föräldrar. Trevligt var det. Och fint blev det. Tydligen så är jag en fena på att göra pappersgirlanger.. Sen har helgen gått åt att städa och pynta, uppträda med kören. Och imorgon är det dags att jobba igen. 

Men nu, dags att laga lite god Söndagsmiddag, kanske slappa i soffan och se en film. Eller pulsa ut i snön som faktiskt har lagt sig som ett stort täcke över vår by.

Ses snart igen , Kram från Frida




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......