Nä..... Nu får lillebror minsann ta och titta ut !!!


Nu börjar jag bli lite smått trött på detta, inget i lands problem jag vet. Men nu vill vi ju alla att lillebror ska titta ut... 2 dagar över tiden, får väl ta till ngt gammalt kärringknep.

Det är tungt och stort och jag vill komma igång med livet igen.. Inte bara vänta..
Allt är färdigt, bara att greppa väskorna och bege oss... 

Hur går det för Er annars.. Än en gång hör jag hur snön har lagt sin skrud över Stockholm, medans våren försöker fortsätta här. Idag är det sol och Max är på dagis.. Skönt med lite egentid. Så man kan vila utan att behöva serva med en massa hela tiden hahahaah :-) 


Bild från Ven på min <3 Snart är det såhär varmt & skönt igen.. 

Har ni kollat vad ni fick tillbaka på skatten gott folk ?? Här blev det glada besked, kanske så man kan unna sig det där lilla extra.. 

Kram På Er från Frida.. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......