Livet !



Max vår lilla spexare lånar " mosters" glasögon.

Ja vad ska man säga, livet & kroppen har vi bara till låns känns det som. Hade besök här igår som fick mig att vakna lite ur min tanke koma.. - Jag är glad, om jag överlever sommaren sa hon... 
Och med ens så började tårarna rulla ner för mina kinder, och vi bara stod stilla i hallen i en lång tyst kram.

Tankarna går.. Snurrar runt.. tänk om det skulle hända mig något eller Marcus.. Hemska hemska tanke. Nu har man två barn som man älskar mer än livet självt, som man skulle kunna gå i eld och över vatten för. Så man måste göra sitt bästa för att finnas kvar. Det lilla man kan göra,, som äta hälsosamt, röra på sig, vara sund, inte utsätta sig för dumdristiga grejor. 

Men tyvärr kan man ju inte styra över det stora " ödet "

Så jag tycker man ska försöka sträva efter att vara så lycklig man kan. 
Öppna sig för kärleken och lyckan.

Gå inte i förhållanden som inte ger mer, sluta på det där jobbet där ingen ser dig.

För det bästa i livet är faktiskt Gratis, och nu vet jag.. Att livet kan vara förbannat kort.

Kram Frida 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......