Längesedan sist !!


Hej Bloggen och alla ni som sitter bakom och faktiskt läser, nu var det ett tag sedan.
Det är nämligen något mer eller mindre HELA tiden...  Och när båda barnen äntligen sover så sitter man på soffan och pustar ut.

Det har ju hänt en del sedan vi sist hördes av här.
Lillebror har fått sitt namn <3

John Frank Emil A, tilltalsnamn Frank, han blev förresten 7 Månader nu för någon dag sedan <3

Vi har haft en halsfluss som har härjat, 3 gånger var har vi haft det jag och min sambo -Klå det om ni kan hahaha....

På ovanvåningen börjar vi se ljuset i tunneln, snart snart är det dags att flytta upp. Lite till som ska göras dock men det är inget emot, vad som faktiskt har blivit gjort där uppe.

Jag har även själv fått gjort en "Tantoperation" fått ut opererat ett besvärligt åderbråck på mitt vänsterben som trilskades mer eller mindre hela graviditeten. Så nu mina vänner är det kjol och shorts som gäller nästa sommar - Tjohoooooo :-) 

Sedan har jag börjat på Ashtanga yoga för en tjej i Trelleborg som är superduktig och självklart vig som bara den. Hennes hemsida hittar ni HÄR om ni är intresserade. Önskar jag hade tränat varje dag, så man slipper vara vig som ett kylskåp. Men det tar sig... Ska snart komma igång med löpningen, och målet blir att försöka slå mig själv med någon minut eller så på sydkustloppet nästa år. Måste börja träna NU....


Här bjuder jag på en galen selfie bild på vår lilla familj, så håll till godo hahaha :-) 

Mer som händer ???? Ja livet tar märkliga vägar ibland. Tyvärr har jag blivit arbetslös, men jag ska gå hemma ett bra tag till så det är inget jag grämer mig över just nu. Vi har det bra -Helt enkelt..

Nästa år händer det spännande saker på andra fronter, som jag kommer dela med mig av då.

Nä nu kallar diskmaskinen, sen vaknar lillebror och då är det gröt som gäller. 
Sen ska vi hämta storebror på dagis och sen blir det lek med en kompis i eftermiddag.

Vad var det jag sa ? - Fullt ös, medvetslös...

Ha det nu bra tills vi hörs igen.

Kram Frida 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......