Tillbaka på banan !!!


Hej!

Nu är det nytt år igen och varje gång säger jag, - Nu ska jag ta mig tusan blogga varje DAG. 
Men känner att Nä så långt kommer jag aldrig.
Men man kan väl försöka.

Nu undrar ni kanske vad som hänt sedan sist ?

Ja.... Jag letar fortfarande jobb med ljus och lykta. Men det är en tuff marknad. och det har jag aldrig fått erfara förut, då jag alltid har varit lyckligt lottad med att alltid haft ett jobb, att gå till.

Hur detta ska sluta vet jag inte än. Men jag vet att jag är trött på att gå hemma.

Känner du ngn som är i behov av en glad och Trevlig tjej så bara hojta till :-)

Annars så har skola och dagis kommit igång, och veckorna rullar på med allt som ska skötas. Jul och Nyår bara flög förbi. Men det var väldigt trevligt och vi har träffat många goa vänner på middagar Det tycker hela vår familj är mysigt. Att få umgås och bara vara.

Samt att vi hunnit med lite shopping, på Rean då såklart. Det är vad plånboken tåler efter storhelgerna. 

 Våra Troll <3 


Cool kille på spark... <3

Nä nu ska jag och storebror strax knata till dagis och hämta lillebror, då vår bil inte gick igenom besiktningen, så är den lämnad på lagning. 

Trevlig Fredag kväll !

Kram Frida



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......