Hakan vid knäna !!

Alltså har ni sett honom ??!!!

Charlie Caper / Trollkarl 
Bild lånad från nätet.

Jag och en arbetskollega var inbjudna till Vårmässa på Luftkastellet i Malmö av Input interiör. Väldigt trevligt och man fick massor med inspiration & god mat. 
Aftonen bjöd även på show av den här mannen Charlie Caper, enormt enormt duktig, så roligt att få se en trollkarl /illusionist på ett par meters avstånd. Jag kan säga att både jag och min kollega tappade hakan, ja likaså den övriga publiken. Hur man kan trolla fram en honungsmelon ur hatten ?? Få saker att försvinna bara sådär, fast man sitter och tittar på. Får ni möjlighet att se honom så gå & gör det. Ni kommer inte att ångra er. Hakan var vid knäna & vände ett par gånger om, det kommer er också att vara. Jag Lovar :-)

Nu är det lördag och jag och mannen och sonen har varit och gjort Ikea i Malmö, inte så smart kanske en dag som denna då alla ska vara ute och göra av med lönen SAMTIDIGT. Det blev lite smått & gott till lillemann. Sen bar det av till Maxi. Vad vi shoppa där ska jag visa en annan dag.

Nu blir det snart mat ska göra ett gäng piroger med sallad till. Blir till att gå & lägga sig tidigt idag då jag ska rycka in på jobb imorgon redan klockan 07.00

Trevlig kväll på er, kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......