Missed me ???!!!

Nu är jag äntligen tillbaka, alla i familjen är friska och krya. Och imorgon är det Fredag IGEN och det är dags att dra igång ytterligare ett projekt som jag faktiskt redan smygstartat idag... Vill ni se ??

Ja klart ni vill.. Fondvägg ska målas, plommonlila blir det, kommer bli super duper :))))

Ni ska få se när det är helt färdigt samt lite piffat,,, idag har vi rott ytterligare ett tungt projekt i hamn. Ovanvåningen har blivit helt isolerad av ISAB (väldigt trevliga killar, som gjorde ett superb jobb), alla månader av hårt slit för min kära sambo är nu över. Det grövsta tyngsta är nu förbi. Nu är det bara sådant roligt kvar, planera väggar, dra ström, gipsa, måla och inreda toaletten som ska få Marrakech golv, och sist men inte minst Lillemanns rum. OJ OJ OJ vad kul det ska bli. Jag har ju lovat bilder på ovanvåningen ett bra tag nu, och tadaaaa här kommer dom.

Allrum är detta tänkt.

I detta stora rum ska Max rum infinna sig OOUUUIIIII Längtar <3<3

Ja ni ser ju själva hur det ser ut där uppe, men det är ett kärt arbete det växer fram.. Nu från ovanvåning, till något helt annat (tvära kast här ) hehehe ;-)
Har ni sett att Leila bakar har öppnat butik på nätet med köksattiraljer ??? MY GOOODDD jag blir helt sjuk titta själva Leila general store.

Ja hoss mig väcker det Ha begäret iallafall. Eller vad säger ni ??

Idag har moster Liselott hämtat Max på dagis. Det var hans snackis hela dagen på dagis att han skulle bli hämtad av moster. Han blir så stolt när han ska få följa med moster hem. Så idag har lillemann, moster, och mormor roat sig med att baka supergoda muffins, moster fick mjöl i hela köket hahaha :-) Men Max älskade det. Sedan bar det av till (plassen) = lekplatsen <3 där han gungade och åkte rutschkana.  Och muffinsen var supergoda.  Se själva..

MUMS <3<3<3

Nu sover lillemann som en liten baby efter en händelserik dag, tar på krafterna att vara bagare. Tack moster & mormor. 

Nu ska jag snart också tänka på refrängen, då jag säkert kommer vara uppe läääääänge imorgon och måla fondvägg.

Vi ses snart igen kram från Frida



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......