Baka baka liten kaka...


Baka är kul..

Ja men ni ser va,,, Max & Moster är helt inne i bakningen. Detta är ju inte idag då... Utan i förra veckan och alla goda Lussekatter är nu uppätna. Men det blir väl till att baka nya, lillemann är duktig och blir stolt som en tupp när han får hjälpa till i köket.

Jag har nu inte bloggat på ett tag. Tiden flyger som vanligt iväg. Det har hunnits med övertidsarbete för mannen. Samt att jag har hunnit stå på mässa med jobbet. 1 runda med förkylningar har härjat här hemma.  Samt att man ska hitta den här inspirationen. Så man har något av kvalitet som ni kan läsa om. Därför undrar jag nu. Vad har Ni haft för Er ? Lämna gärna en kommentar. Det hade värmt runt hjärtetrakten.

Som ni ser har jag pillat lite med bloggen, är den för mörk ? Jag testar att ha den såhär ett litet tag.

Ha nu en fortsatt skön kväll mina vänner.

Kram från Frida.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......