Kul Jul med Speedad Allsång



Ja då var första julbordet avklarat för detta året, på fina Saltsjöbaden i Ystad utbjudna var vi, av min  sambos jobb. På schemat stod det superspeedad allsång med bandet Elton Bolton som leds av Ola Selme´n. Känd från Amigo på tv.. Ja ja ni med kids vet vad jag pratar om.
Detta var lätt det roligaste som jag sett på mycket länge. 40 låtar ja fler än det, på 60 minuter. Helt jädra galet. Men roligt var det. Jag tror jag stod upp hela timmen. Det var helt suveränt, hela lokalen med 300 pers gungade till slut, av allt vrålande och skrålande. Och om jag känner efter, så kan jag nog känna ett uns av träningsvärk. I varje fall i magtrakterna av allt skrattande och sjungande. 



Ja här står jag och diggar.. Vi satt längst bak, om ni nu tyckte det såg lite tomt ut. Men vi var som sagt säkert 300 man i lokalen. Fullt ös medvetslös med andra ord. Sedan var det discodans och håll igång i baren till klockan 01.00 på natten.


Sen landade vi på vårt sköna rum och sov som stockar resten av den natten.
Och imorgon rullar bilen 65 mil uppåt, alltså Stockholm som ska få besök, för på Måndag och Tisdag vankas det mässa med jobb. Ska bli högst intressant.

Ha nu en fortsatt skön kväll.

Kram Från Frida


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......