Ååhhhh Semester.

Nu har jag varit 30 år i en hel vecka och ångesten har börjat lägga sig. Känns väl ganska OK under omständigheterna.

Och med detta har även en hel vecka på semestern gått. Men efter långa mysiga utekvällar, dopp i det blå och god mat och shopping, så har veckan varit lång. Och vi har 2 härliga veckor kvar.
Idag började jag dagen kl: 04.50 och tro inte att det var för motionens skull, ÅÅ NÄÄ så kul ska vi inte ha. Det var för att köra med en vännina och stå på loppis på Södra Esplanaden i Lund, 3 trevliga timmar och 425 :- rikare samt mer plats i garderoben så körde vi hem och sola och åt glass på terassen med övriga familjemedlemmar.

Ja läste ni SHOPPING ??? Jag har nu ÄNTLIGEN efter x antal års suktande köpt mig en Canon Eos 1100 D. Och jag är så glad. Det är ingen värstingmodell, men det räcker med gott mått till en nybörjare som jag. Men jag har mycket att lära. Tex; Hur man gör STORA bilder här i bloggen. Tips ngn ?


Max <3 härjar i sin Tjej kompis Lekstuga.

Idag har vi även varit på 5 års kalas för lilla Isa. Sötaste tösen i kommunen. God mat och många skratt.

Imorgon blir det tidigt igen då det blir barnloppis i Folkets Park i Malmöee. Vi hoppas på solsken och shoppingsugna föräldrar.

Nu blir det strax bingen, Kram från Frida 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......