Huvudvärk & Vitrin

Nu har jag snart varit lamslagen i huvudvärk i 11 dagar.... Nä det är inget kul, efter doktorsbesök ett Naprapat besök som dessutom var som tortyr & 1000:- mindre på kontot så kan jag säga att jag fortfarande har huvudvärk... Ska ringa doktorn i morgon igen. Har googlat spänningshuvudvärk och tydligen så är det ungefär 300 000 svenskar som lider av huvudvärk varje dag. Då är jag väl en av dom nu,,, Ja Grattis liksom,, du har vunnit en bandtraktor.

Idag har vi varit och badat på Böste Playa och lillemann fullkomligt älskar det.

Älskade lilla plutt <3<3

Ja vi också för den delen, det var riktigt skönt. Vi badade säkert i en timme. 

Annars har dagen b.l.a bjudit på en runda till tippen med skit. Jag hittade ett skåp på loppis förra veckan för 300 riksdaler. Som vi passa på att hämta idag när vi fick låna stor bil. Det är ett gammalt brunt med fin fin intarsia i. Det har även ett vitrin i mitten. Så jag har torkat av hela skåpet, putsat upp fönstret smörj t in hela skåpet med möbelolja. Och taaaddaa det blev som nytt. 

Så nu står alla våra alkoholhaltiga drycker i vitrinet med fina whiskeyglas.  Och det blev verkligen fint. Även sambon tyckte detta som var lite skeptisk i början. Och ingen är gladare än jag. Bild kommer :-)

Föresten om exakt 13 dagar så är jag 30 ÅR GGAAAHHHHHH tiden flyger iväg. Men först ska jag kriga 2 veckor själv på kontoret. Sen håller jag semester i 3 veckor, med min finaste plutt och bästa man.

Nu väntar soffan, för imorgon är det Måndag igen.

Ha en fortsatt fin kväll, kram från Frida 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......