Höstlov & Morgonpigga Barn !!


Ja då var det obligatoriska höstlovet här, och solen skiner faktiskt. Och med tanke på att jag är arbetslös så får barnen inte vara på fritids/dagis. 

Barnen vaknar kl: 06.00 för vi har ju ställt om till vintertid. Gött och stiga upp i ottan, tex idag har jag tvättat 2 maskiner tvätt, kört en diskmaskin utfodrat och bytat kläder och blöjor samt gjort middagen till kvällen när klockan var kl: 09,00 på morgonen. 

Tur man är effektiv :-)

Annars har det hänt lite mer sen vi senast hördes vid. Jag har fått ett litet extrajobb YAAYYY vad kul. Jag har demonstrerat mat i välkänd matbutik, och det var SÅÅÅÅ kul :-) Har fått mer jobb och ska stå ett par kvällar till. Så skönt att komma ut och jobba lite. 

Samt att jag har varit på ytterligare en jobbintervju men det blev nog tyvärr inget med det. Men det rullar på.

Vikten då ?? Ja jag 5:2 ar fortfarande, är inne på min 4:e vecka och vågen visar nästan 6 kilo minus. Kanske inte så att någon ser det än men jag känner mig inte så svullen längre, och det är skönt. 

Idag bär det av till Kulhus med ungarna, där möter vi upp andra goa mammor, så kan vi dricka kaffe och barnen kan busa. Lillebror sover middag så han orkar med att leka järnet i eftermiddag. 



Nä nu önskar vi fortsatt trevlig dag, nu väntar snart lite lunch, sen är det kulhus för hela slanten.

Kram Från Frida 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......