Tidevarv !


Nu är jag tillbaka igen, efter en sommar som har gått i raketfart med mestadels dåligt väder.
Hur har ni haft det ??

Här har vi äntligen flyttat upp på vår ovanvåning, 4 år tog det innan den blev klar. Nu har vi sagt att det bara är underhållsarbete på huset som gäller. Samt att vi ska börja underhålla oss själva lite hahaha :-) Göra roliga saker, träna, umgås och bara ha det gött.

Själv så är jag just nu arbetssökande, letar med ljus och lykta efter att kanske någon vill anställa mig.
Men jag är inte den enda där ute på marknaden som springer omkring med den där lyktan. Så vi får se vad framtiden bär i sitt sköte.

Ungarna växer så det knakar i varje fall. Frank har börjat på dagis och Max har börjat i förskoleklass. Tiden går så fort man hinner knappt med. 


Max den lilla spexaren.




Frank det lilla busfröet.

Nu ska jag strax gå och hämta Max som kommer med skolbussen.

Ha nu en fortsatt trevlig dag.

Kram från Frida 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......