God kväll !!!

Nu vankas det snart påsk och vi får snart vara långlediga. Här hemma kommer det vara full rulle med projekt. Så som fixa i trädgården, gräva upp buskar fixa med lådor som vi kan så i. Om vädret blir bra så ska trädäcket få sig en omgång med olja. Plantera i krukor & kanske åka & titta på Gynnings utställning på Saltsjöbaden i Ystad. Vi bor ju så nära så det får man väl nästan inte missa. Ska ni dit ??

Sen sist men inte minst  -ska vi äta gott och ha mycket myyyysssssss <3<3<3<3<3

Ska även gå igenom garderoben då jag fick en sådan inspirationskick när jag läste Underbaraclara att man kan ju faktiskt sy om alla dom här kläderna man inte använder. Och det ska jag säga kommer bli en hel del. Så det är bara att damma av den där symaskinen. Kommer väl få gråa hår innan jag är klar.

Förresten har ni smakat dom nya Fun Light safterna ???

Saft nördar som vi är i detta huset blandat med Soda Stream bubblor, det e nicceeee :-) Dom nya smakerna är Blåbär & Jordgubb-Marula naturligt sötad med Stevia.  Jättegodaaaaa.

Glöm inte Marits vita skrin har en bloppis som börjar prick klockan 20.00 ikväll. Jag ska sitta klistrad iallafall..

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll vänner.

Kram från Frida



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......