Om att önska glad påsk & känna sig som en kung.

Ja då var det dags för påsk & idag slutade jag klockan 12.00.  Lyx ? Ja det må jag säga.
Helgen ska innebära motion, god mat & massor med diverse små projekt & massor med mys. Om det nu inte ska nalkas snöstorm i morgon som väderleken lovar.  För då får man hålla sig inomhus.

Men en riktigt Glad Påsk vill jag passa på att önska er.

Bild lånad från nätet.


Igår var vi iväg hela lilla familjen & handlade på Lidl. Ja vi tycker det är en bra affär. Hela vagnen proppad med mat & inte så fasligt dyrt. När vi gick ut sa sambon -hhmmmm blev det inte fel, betala vi inte för lite ?? Men nä så billigt var det. Och massa roliga grejor har dom & massor med spännande mat.


Vill du känna dig som en kung ? Åk och handla på Lidl.

Nä nu ska jag gå ut en runda i solen. Får passa på att lapa i mig så mycket som möjligt nu innan den där snöstormen ska ta sitt grepp runt oss.

Glad påsk nu, kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......