Sådär ja.

Då har man planterat blommor i (krukan) ja det blev bara en.. Även svabbat av dom så dom är fina efter vinterns bravader. Sambon har byggt en ny trappa att ha utanför entre dörren. Yeeaaahhh lastpallen är nu ett minne blott.

Det blev dock ingen tripp till Gynning på Saltsjöbaden i Ystad men dock en tripp till Bo Ohlson i Tomelilla. Vi ska införskaffa oss nya trädgårdsmöbler. Så hela familjen provsatt och provsatt och så vidare. Vi får se vad det blir av det hela.

Annars har ju helgen bjudit på snö, men dock inte sådana monstruösa mängder som utlovat, så det var ju ett plus. Men 3 motionsrundor har jag hunnit klämma in :-) så det är alltid en början. och tro`t om ni vill men denna donnan har till och med kunnat klämma ner lite ägg UTAN problem & det är YIPPPPIIEEEE. Ni som läst vet ju att jag brukar bli suerdålig av ägg. Ja man har en konstig kropp.

Igår var hela lilla familjen hemma hos sambons Mor ( Farmor) och åt påskmiddag med alla kusiner och respektive. Trevligt var det och Max var helt lyrisk och superspeedad för alla busa, tjoa & tjimma med honom. Den lilla sötnöten.

Imorgon ska vi tillbaka till trallen igen. Men jag måste erkänna - det är ganska skönt med rutiner. Eller vad säger ni ??

Ikväll blir det tidigt i säng då jag tänkte stiga upp kl: 05.30 imorgon och bege mig ut på en promenix. Tror ni jag fixar det ??  Ja vi får se.

Nä nu blir det soffhäng. Ha en fortsatt bra dag/kväll

Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......