Lite allt möjligt,

Nu har det gått sådär länge sedan jag bloggade, men jag ska försöka återskapa lite av dagarna som gått.
Påsk har ju varit och med den långledighet. Ett helt gäng tradera annonser har gått ut, blivit packade och skickade.

Både jag och sambon har kommit igång med träningen och vi kör båda 2 strikt LCHF, jag får ju då avstå från äggen, men annars går det riktigt bra. Kom ju fram till att viktväktarna inte var något för mig, tyvärr.

Trädgården har vi kommit lite längre med, kören trallar jag vidare med varje Torsdag och på Valborg ska vi sjunga 10 st fina låtar på Nybostrand. Tydligen så går man ur huse för att titta på bålet och fira att våren är i antågande. Det ska bli riktigt mysigt.

Träffat lite fina kompisar med deras familjer har vi också hunnit med.
Just nu är jag hemma från jobb för lillemann har rethosta och lite lite feber.

Sitter och funderar på framtiden, då jag faktiskt trivs så bra hemma att det hade varit skönt att kunna jobba hemifrån. Jobbar du hemifrån ?? Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om det.

Nä nu ska jag tömma diskmaskinen, kanske gå ut och klippa ner en buske. Lillemann tog sig en välbehövlig lur efter en tröttsam natt med hosta.

Ses snart kram från Frida <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......