Julshopping deluxe..

Dagen har gått i ett rasande tempo, efter sambons hemkomst drog hela viva familia in till stan för att shoppa julklappar. Kan ju lugnt säga att vi inte var dom ända. Det var till och med kö till parkeringsautomaten.

Så dagisfröknar ,,Check,,,  Chefer ,,,, Check. Så skönt. Nu är det bara lite julgrupper och lite sill till julafton som ska inhandlas. Och sen ska Max få ett litet barnkök från Ikea. Med alla miljoner attiraljer till.. Får se om sambon kan köra in efter jobb och ordna detta.


Sen ska jag försöka ta alla 3 fröknars julklappar till dagis, utan att försöka ta i sönder någon av dom,,, Gulp... men jag ska nog lyckas. Ska visa en sneak peak på hur dom ser ut. Det blev en stor lykta och två mindre lyktor (till varje fröken då, inte så snålt nähäää), har snöat in på lila så det blev temat. I den stora lyktan har jag satt en hyacint tillsammans med massor av mossa och ett guldigt hjärta på pinne, i dom små krossat lila glas (såklart) och blommiga lila värmeljus. Brickorna fick jag göra om två gånger, sambon skar ut runda cirklar som vi sedan klädde med folie. Men dom blev för stora GGGRRRR.... Och inte gick dom att göra om heller. Så jag fick ta en DHL låda och slakta den, och göra om hela proceduren. Men det blev bra till sist.


Julshoppingen avslutades med mat på Mcdonalds. Gott att äta där så någon gång ibland, riktig junk food.
Nä nu börjar denna svensken, att bli nannig efter en hektisk dag.

Och Ni... Snart är det dan före dopparedagen. Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......