Vilken present.

Kära läsare,

Lillejulafton spenderades hemma hos svärmor & svärfar. Väldigt trevligt och gott, man äter alltid så mycket så man är nära bristningsgränsen. Lillemann hade jättekul med alla sina kusiner och slockna 22.20 på farmor och farfars soffa.  Han fick väldigt många presenter och slet upp det ena efter det andra.
Tack för en trevlig kväll kära svärmor och svärfar.

Sedan blev det julafton, och Max fick ett paket direkt på morgonen kvisten. Han fick 2 filmer med Smurfarna, när vi frågade om han ville se dom så sa han bestämt. -Max se Byggare Bob. Så då fick han titta på det istället. Sen fick han även ett barnkök från ikea som heter DUKTIG. Där var även Farmor och Farfar inblandade i det paketet.

Max kök, han har redan bjudit på köttbullar :-)

Sedan bar det hem till Mormor och Morfar, där bjöds det på god julamaud och mycket skratt. Och mycket presentuppackning för lillemann, tack än en gång för alla paket till vår lilla påg.

Kvällen gick och vi åt och åt. Rätt som det var började sambon må dåligt, så pass dåligt att han fick skjutsas hem. Men jag och lillemann stanna kvar och åt gröt med saftsås. Sen körde vi hem vid halv tio.

Max slockande bums i bilen. Sambon öppande hemma helt vit i huvudet och berätta att han kastat upp ett antal gånger.

Sen börjde det kan ni tro. Usch ve och fasa... - Kräksjukan härjade både nu i sambons kropp och MIN. Sex timmar sprang jag fram och tillbaka till toaletten. Hela dagen igår låg jag utslagen... Och sambon. Max har klarat sig hittills vilket är väldigt skönt. Först idag mår jag nästan som normalt. Och hela morgonen gick åt städning.

Vem det var som slog in kräksjukan och gav till oss i julklapp det vete smen.. Vet nästan inte om det var värre att föda barn, eller så kan jag ha glömt :-)

Ses snar igen Kram Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......