Klappa sig själv på axeln lite..

Då har man startat insamling på dagis till dagisfröknarna så dom kan få en liten klapp till jul,16 föräldrapar som ska komma ihåg att lämna pengar till mig i all denna julstress, känns som jag får samla in pengar ända till midsommar.. Har även fixat insamling på jobbet med hjälp av en annan arbetskollega. Så nu i veckan bär det av att handla en massa blommor, ljuslyktor, julöl och you name it.... Men jag får hoppas på. Att alla blir glada och nöjda. Ingen som har något bra tips?? Vad man kan ge till cheferna?? 

Har precis utfodrat familjen med fläskpannka och lingon.  Ska strax sätta mig och lägga ut lite annonser på Blocket. Då mannen är uppe och bankar på vinden, så kommer det fram en massa bra att ha grejor som vi inte har ett dugg användning av. Och nu klär lillemann granen igen. Denna gången är det snutte som får agera stjärna. 


Väskan börjar bli tung av alla mynt som seglar omkring i kuverten. Snart dags att shoppa lite :-)
När allt har lugnat ner sig lite efter jul och så, ska jag fortsätta på ett projekt som jag startade redan i somras, 2 pinnstolar ska målas och kläs om, så min lilla grupp med tillhörande pinnasoffa blir klar. Ska visa före och efter bilder, på stolarna. Då jag tyvärr inte har någon bild på soffan.
Nu måste jag nog plocka ner snutte från granen.

Hej svejs..




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......