Fredag igen...,, och en liten sjukling.

God Förmiddag på er.

Ja jag är hemma, sonen ligger däckad i feber och sover fortfarande lilla stackaren. Gracerar massor på dagis och han har klarat sig länge. Men nu kom den där febern som ett brev på posten.
Bild lånad från nätet.

Hoppas han kryar snabbt vår lilla plutt.

Förresten nu har jag gjort det,,,, skrivit in mig Online på viktväktarna 503 :- tror jag det var för 3 månader + att jag har laddat ner appen i telefonen, väldigt imponerad av appen och sidan får jag säga. Jag fick 27 poäng att äta för om dagen och jag kan meddela att jag redan ätit 12 poäng till frukost... HHUUUGGHHAAA :-S ja ja men det e bra med koll.  Ska gå ner ungefär 13 kg hade jag tänkt. Men jag har gått ner mer för så det ska väl inte bli några problem. Heja mig, heja mig :-) Ska addera mer träning också, börjar ju bli ljusare nu på morgonen, kan ge mig ut i ottan hahahaha :-) om jag orkar. Jag är fruktansvärt morgontrött.

Ja ja, hoppas allt är bra med er annars, veckan gick ju som sagt i ett nafs och vi fick firat mormor i Onsdags och igår var det kören, och ikväll blir det frisören för min del, för att fixa barret. Imorgon ska Marcus få hjälp av en vän där uppe, så det är full rulle. Har bokat in lite middagar med vänner, men det har blivit typ i mitten av mars och T.o.m slutet av April. Alla har fullt upp alltid, inte konstigt tiden bara rinner iväg..

Ja ja nu ska jag gå och titta till min plutt. Ha nu en trevlig Fredag & Fredags kväll. Vi hörs snart igen.

Kramar på er från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......