God Kväll..

Då gick allt "back to normal" idag om man säger så. Lillemann till dagis, sambon till jobb och jag till jobb.

Och dagen gick i ett nafs. -Ja idag med .. hahaha :-)
Imorgon har jag varit med i viktväktarna 1 vecka och jag följer programmet slaviskt. Får se hur vågen visar, köpte en ny på elgigaten. Då vår gamla kom från Ikea och tyvärr inte så pålitligt. På det dåliga hållet om man säger så......;)

Men herregud....- Kan det stämma att 300 gram köttfärspaj är 16 propoints ??? Och jag får typ äta 26 points om dagen..... Nån Viktväktare som vet, skriv då gärna en kommentar.
Annars tycker jag det funkar bra, jag äter mig mätt och mår bra. Har tyvärr inte hunnit klämma in så mycket motion denna vecka, Max dålig och kass väder ja man har ju alla ursäkter i världen hahaha :-)

Och nu blir det strax soffan, sambon jobbar där uppe och ja det är som vanligt. Vad har ni haft för er ??

Vi ses snart igen kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......