Söndag kväll IGEN........Whitney Houston R.I.P

 En Icon har lämnat oss R.I.P Whitney Houston.

Och här sitter jag nu framför datorn.
Lillemann somnade för längesedan, tufft att vara ute i snön och leka. Ja för snö har det fallit, hoppas den försvinner snart för jag vill fortfarande ha vår, sol och sommar och VÄRME....

Och mannen är där uppe och bygger. Ja som vanligt. Det ska kämpas på någon månad till sen ska det bli isolerat. Den tjänsten har vi köpt, och det ska bli så SKÖNT när det är färdigt. Ja nog om det..

Ni vet ju att jag följer en del bloggar, och igår så hade Att vara någons fru bloggevent i Malmö.. Ja knappa 45 min bilkörning från mig, men biljetterna gick åt som smör i solsken. Och nu får jag nöja mig med alla granna bilder som hon lägger in på bloggen. Men blir det fler event ska jag sitta som en hök och vakta när biljetterna släpps. Kanske någon av mina läsare som var där ? Snälla lämna en rad och skriv hur det var :-)

Nu är det ju Söndag kväll igen och veckan som kommer bjuder på jobb, besök av moster som går av från sitt jobb imorgon. Ja det sedvanliga hämta lämna på dagis, middagar, mannen bygger där uppe. Och på Torsdag är det IUP samtal på dagis, på kvällen är det kör, och på Fredag kväll ska jag till frissan för att klippa och färga barret. Ska bli skönt.

Har precis lagt ut en massa på tradera, blev aldrig av sist jag satt här och spåna framför datorn. Men nu jävlar har jag kastat ut 42 annonser. Känns kanon.

Som ni har märkt har jag ju inte tränat på ett tag, jag skriver ju det här, skulle aldrig kunna ljuga för er.. Hur gör ni för att peppa er med träningen ? Har ni några tips ? Bara skriv av er i kommentatorsfältet. Jag kan behöva en spark där bak.
Jag har knåpat ihopa en MoodBoard nu också, ska ta foto och visa den för er, där är bla. några peppande ord om träning på den... Ja man ska aldrig sluta försöka.

Nä nu kom mannen ner från upstairs, och nu ska jag Curla mig själv lite genom att förbereda för morgondagen. Attans jag måste tömma diskmaskinen också..... Efter det blir det lite mys i soffan, sen loppelådan.

Sov gott mina vänner så hörs vi snart igen, kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......