Ja en till sådan vecka....

Där jag bara i princip upplevde Måndag och Fredag, för veckan bara susade förbi. Hur gick den för er ?? Lika snabbt eller ??

Summan av kardemumman. Efter ärtsoppekok och städning förra Söndagen då, så vips var det Måndag. Sen blev det massa möten på jobb som drog ut på tiden dock bara positiva möten så det gjorde inget alls. Körsång i Torsdags kväll, 3 nya ansikten vilket var väldigt trevligt, en syster som kom hem ifrån Sharm el sheijk, grymme spinning pass på Fredag eftermiddag, urkul tjejmiddag i Lördags kväll som det blev kuliga happenings på :-) :-) om man säger så... och jag lite fattigare.. Tack kära J för en väldans trevlig kväll. Och samtidigt som jag var på tjejmiddag var Marcus och lillemann och firade en kusin som fyllt år.

Och dagen idag har bjudit på middagsmys hemma hoss moster & svåger med mormor och morfar & lillputt och man då såklart. Smarrig lasange bjöds det på med sallad yum yum..
Och allt det vanliga har ju även ingått i denna vecka, ja förutom bloggen då. Men hämta och lämna på dagis, godnattsagor och middagar, sambon bygger ovanvåning... Ja ibland händer inget sen händer allt, kan det vara det som kallas ketchupeffekten ???

Ja det ska ju komma bilder, men på tal om det så har jag gått och kärat ner mig,,,,,, ja i en kamera då en Sony Nex c3k.. Kan det vara något ?? Liten och praktiskt och inte svajnadyr...  Har du några erfarenheter så skriv gärna en rad..

Då är det strax Måndag igen och jag ska försöka visa mig mer härinne..  Nu ska jag surfa vidare men tills dess så får ni ha det så bra.

Kram från Frida

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ja vad ska man säga..

Söndag ..

Utfodring Check !!......